Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Sejdić-Finci, ili da li se sarajevski mediji s razlogom brinu

Komentari (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 22 oktobar 2013 10:42
Srbin Obični
Nadajmo se da je Nenad dobro procjenio situaciju. Ipak ni đavo ne spava; muslimani naveliko zazivaju "indirektan izbor" članova Pedsjedništva Bih...
Preporuke:
45
0
2 utorak, 22 oktobar 2013 13:38
Prvo skoci pa reci hop
3 pitanja za gdina Kecmanovića:

1. Čijim je glasovima 2005. godine izabran Hrvat Ivo Miro Komšić u Predsjedništvo BiH?

2. Čijim je glasovima izabran Emil Vlajki kao potpredsjednik RS-a iz reda Hrvata?

3. Čijim su glasovima izabrani bošnjački članovi Vlade RS-a?


Odgovor na postavljena pitanja su: bošnjačkim, srpskim i srpskim.

I tako svima smeta Komšić, a na sve druge se mirne savjesti žmiri.

Treba biti pošten i reći da je Bosna i Hercegovina stranačka država od samog njenog osamostaljena 1992. godina.

Institucije svih nivoa u Bosni su samo paravan i poligon za realizaciju stranačkih interesa. Zato se u Bosni (uključujući i RS) ništa ne rješava u institucijama sistema, već po internim sastancima lidera po kojekavim kafanama i restoranima...a kad gori, onda i u Briselu ako treba.

Samo stranci (EU) nikako da shvate da ove naše glavonje treba u Briselu odvesti u neku kafanu ili restoran (na meso), a ne vodati ih po kancelarijama.
Preporuke:
7
45
3 utorak, 22 oktobar 2013 13:56
SRBIN: Da spasimo Dodika
Dodik je 2006 zaustavio prenos državnih funkcija sa Srpske na nasilnu tvorevinu "bih". Razvlašćivanje Srpske najviše je provedeno pod SDS Čavićem i PDP Ivanićem, koji su danas najveći napadači na Dodika.
Ne treba tu nikakva filozofija, nego sačuvajmo Dodika od ovih i drugih u Srpskoj, BiH, Srbiji (Beogradu)koji su sluge prividno vešto upakovanog USTAŠKOG FAŠIZMA PROTV SVEGA ŠTO JE SRPSKO. Ponovimo da u ovim napadima na Dodika, pa dakle i Srpsku, vodeću medijsku ulogu ima TV BN, koja svakodnevno ispoljava ŠIZOFRENIJU U NAPADU NA DODIKA.
Preporuke:
58
1
4 utorak, 22 oktobar 2013 18:58
Dr.Rade Pajovic,Florida
Kao I uvek,veoma dobar clanak!Sada je ljudima koji vode RS veoma potrebna mudrost I istrajnost!Oni koji su skrpili to cudo od drzave BiH,pojma nisu imali niti ih je bilo briga.Jednostavno,navikli su da isteraju svoje po svaku cenu.Uvrnuli su im ruke,kako se ovde popularno kaze,i naterali ih u isti tor!Nije ih bilo briga niti su znali da je to "prijateljstvo"bazirano na mrznji.Mrznji prema Srbima koji su bili njihova zrtva,vekovima!Jedinstvo Srba je odlucujuce!Politika mora da se zaboravi kao I licna netrpeljivost.Drzati se kursa I traziti od NJIH da postuju ono sto su sami napisali!
Preporuke:
29
0
5 utorak, 22 oktobar 2013 21:50
Sve je laž
Ma ne mogu se Bošnjaci i Hrvati očima gledat.
Jedino što njihovu uzajamnu mržnju donekle ublažava
i čini podnošljivom, je zajednička mržnja prema Srbima. Teoretski, kad Srba u Bosni ne bi bilo,
Bošnjaci i Hrvati ne bi nikad ni prestajali ratovat.
Ali su se uvek ujedinjavali protiv Srba.
Ne može to niko bolje da zna ni opiše od Andrića -
"Bosna je Zemlja mržnje", kaže velikan.
Od tog doba(1920.g.), stvari su se mnogostruko
pogoršale. U to ne veruju samo oni, koji veruju
u Titine priče partizanke,skaske bajke i basne.
Preporuke:
33
0
6 utorak, 22 oktobar 2013 21:54
Nenad
Samo N.Kecmanovic moze da komentarise ovako dobro i istinito o "stvarima" u BiH. Osnovna nevolja te drzava jeste sto je iskreno ne dozivljavaju kao svoju ( ne treba brkati drzavu sa zavicajem) skoro polovina stanovnistva. To se naravno odrazava na ukupnu politicku klimu. Od davnina su u BiH prividnu drustvenu harmoniju stvarali komsiluk,jaranluk, aksamluk.......Medjutim, to nisu drzavotvorne/ustavotvorne kategorije. To je sasvim jasno, ali politika ima drugacije puteve.
Preporuke:
23
0
7 sreda, 23 oktobar 2013 02:47
Maxmen
Odgovor gore navedenom bosnijaku sto rece skoci pa reci hop.
A koliko gosn. bosnijak ima hrvata u RS a koliko u federaciji,time je sve receno,mozda si neupucen ko Kostunica
Preporuke:
17
1
8 sreda, 23 oktobar 2013 10:36
Prvo skoci pa reci hop
@Mexmen

Nije bitna brojka, već konstitutivnost na kojima počiva cijela Bosna i Hercegovina. To je "slovo Dejtona".

Međutim, po vašoj logici brojniji treba da odlučuje o svemu, a malobrojniji da mu se prilagođava.

Vaša logika je jedan čovjek-jedan glas. Vaša logika podržava unitarizam i centralizam. Vaša logika podržava volju većine nad manjinom.

Ali, po vašoj logici vi onda upravo treba da podržavate i Komšića i preglasavanje Bošnjaka nad Hrvatima u Federaciji, jer sve to rade Srbi nersbima u Republici Srpskoj, a u konačnici da podržite ideju da cijela Bosna i Hercegovina bude uređena kao Republika Srpska u političkom smislu. RS je ideal društvenog uređenja prema vama i garant svih ljudskih prava...ili vi možda smatrate da samo kad su Srbi u većini onda se to može primijeniti?

U suprotnom, spočitavaće vam se uvijek neprincipijelnost, dvoličnost i nepravda...a vi ćete i dalje biti ubijeđeni u svoje čojstvo, mudrost i nebesko blaženstvo.
Preporuke:
2
21
9 sreda, 23 oktobar 2013 12:03
Sve je laž
& Pvo skoci pa reci hop & Maxmen

Bošnjaci (i Hrvati) imaju neuporedivo veća prava u
RS, nego Srbi u FBiH.
Primer: u 13 zapadnokrajiških opština,sa kojih su
nakon NATO bombardovanja srpskih položaja, Srbi
kojima po zemljišnim knjigama pripada 64% BiH, bili
prinuđeni da se povuku na projektovanih 49% ( a vi
svojim novim generacijama lažete da ih je "oslobodio" 5.Korpus tzv.Armije BiH- koji se
istakao, u odsustvu srpske vojske, jedino u progonu
140.000 srpskih civila), ono malo Srba što je
preostalo ili se vratilo, nema ni elementarna ljudska pava - Vlasti FBiH im ne daju ni struju,
ni vodu, ni puta, ni posla, ništa,ništa. Ljudi žive
kao u srednjem veku.
I obrnuto : u RS su s v i m povratnicima
izgrađene kuće, pristupni putevi, struja, voda
( a posla, naravno nema kao ni u FBiH ).

Poptpuno je neuporedivo . RS, u odnosu na FBiH,
deluje kao najdemokratskija Zemlja na svetu.

U Sarajevu, koje je po broju Srba( 220.000 sa
okolinom ), bilo drugi najveći srpski grad u SFRJ
Preporuke:
27
1
10 sreda, 23 oktobar 2013 12:17
Sve je laž
nastavak ;

A danas u njemu ima više Kineza nego Srba.
Vaša mantra kako su Srbi sami otišli, raspline se
kao mehur od sapunice, na pitanje - pa ko bi to
od dobra napuštao svoje vekovno ognjište ? U čitavom
pojasu oko Sarajeva (od Visokog pema Sarajevu,
Čekrčići,Podlugovi,Ilijaš, Jošanica,Semizovac,
Vogošća,Hadžići) kao i na južnoj strani prema
Hercegovini,i istočnoj prema Drini, vekovima nisu živeli Bošnjaci. A sad, hoćete celu Bosnu. To nećete
uspeti nikakvim mirovima, i nikakvim ratovima.
Uzalud se trudite. " I grobovi naši, boriće se
svama ", da se setim srpskog Če Gevare Gavrila
Principa od kojega vi, opet služeći okupatoru,
želite da napravite teroristu. Dosta vas je bilo.
Preporuke:
23
1
11 sreda, 23 oktobar 2013 13:54
Prvo skoci pa reci hop
@sve je laž

Potpuno ste u pravu kada kažete: RS, u odnosu na FBiH, deluje kao najdemokratskija Zemlja na svetu.

Pošto je RS ideal društva, hajmo fino urediti cijelu državu Bosnu i Hercegovinu kao što je uređena njena administrativna jedinica Republika Srpska i mirna Bosna.

Na drugoj strani, niste u pravu kada kažete da je 200.000 Srba protjerano iz Sarajeva i da su ih protjerali "Alijini".

Kao prvo, nije nikad bilo 200 000 Srba u prijeratnom Sarajevu. Kao drugo, Srbi i danas žive na prostoru koje je prije rata obuhvatalo Sarajevo (Pale, Vojkovići, Lukavica, Istočna Ilidža itd). I kao treće, vrlo i možda najbitnije...Republika Srpska je najzaslužnija što Srbi ne žive u današnjim granicama Sarajeva (FBiH) jer je sistemski i planski iselila Srbe 1996. godine iz dijelova grada koji su pripali Federaciji, a u ratu su bili pod kontrolom VRS.

Usput, dođite malo u Sarajevo i sami se uvjerite koliko se srpskih imena nalazi na tablama na mjestima gdje su VRS granate ubijale civile.
Preporuke:
3
23
12 sreda, 23 oktobar 2013 14:24
Sve je laž
&Prvo skoci pa reci hop

Usput, dođite malo u Sarajevo i sami se uvjerite koliko se srpskih imena nalazi na tablama na mjestima gdje su VRS granate ubijale civile.
_________________________________________________

Ma rađe bih posetio Teheran, nego Sarajevo.
I u njemu ima više "drugih", nego u Sarajevu.
A volio sam ga pre rata. Nisu mi nikad smetali ni
Bošnjaci ni Hrvati. Sada mi se gadi.
Preporuke:
26
1
13 sreda, 23 oktobar 2013 14:54
siniša @ Prvo skoči pa reci hop
Šta je kriterijum istine?
Odgovor je praksa.

Kad je Bosna i Hercegovina u istoriju od pamtiveka funkcionisala kao samostalna država.
Odgovor nikada.

Bila je Bosna i Hercegovina neki teritorijalni ili administrativni pojam, i ljudi koji tamo žive imaju neke zajedničke zavičajne karakteristike, sve je to tačno. Ali, ako mislite da je nametanje neke istrijske verzije, koja potvrđuje samobitnost Bošnjaka, ili njihovo pravo prvenstva dovoljna da bi se Bosna i Hercegovina održale kao samostalna država, demantuje vas praksa.

Bila je BiH ili u sastavu srpskog carstva, ili turske imperije, ili austrijjske imperije ili jugoslovenske kraljevine ili Hitlerove NDH, republike Jugoslavije. Danas je samostalna, ali ne samoodrživa.

Trebali ste vi Bošnjaci ostati uz Srbiju, makar i u skraćenoj Jugoslaviji, sa Miloševićem bi prošli odlično. Bio je kulturan i dobronameran čovek, ali protiv nacionalizma u Sloveniji i Hrvatskoj, zatim BiH i konačno u samoj Srbiji nije mogao sam ništa.
Preporuke:
17
1
14 sreda, 23 oktobar 2013 14:55
kakva frustracija
Sve je laz pa tako i tvoja nekadasnja kvazi ljubav prema Sarajevu :) Zaista te zalim covjece, mogu mislit kako zube stezes dok 'turcima' besjede iz tastature djelis :)
Nisi orlovog vijeka - pusti se tastature i bavi se reprodukcijom, dugorocno znas i sam da curi bioloski materijal tvog imaginarija. Bosnjaci nemaju gdje i kako god na tvoju veliku zalost bice ih sve vise. Pa citava se Foca moze kupiti za regres uposlenika MUP-a KS...:)
Face up drugar, djecu pravi - sve ostalo je demagogija - trajace ovo jos dugo, dugo...
Preporuke:
2
13
15 sreda, 23 oktobar 2013 15:31
Sve je laž
& kakva frustracija

Ja sam svoje izreprodukovo. Odavno sam i đedo postao.
Sad mi je preostalo jedino da se smejem i uživam
u bo(le)šnjačkim lažima.
A ne radi se o nikakvoj frustraciji. Ja sam Sarajvo odavno pregorio. Kao što sam rekao-gadi mi
se. A šteta. Da nije bilo bo(le)šnjačke mržnje,moglo
je da bude uzor-grad, a ne primitivna bo(le)šnjačka
kasaba.
Preporuke:
20
1
16 sreda, 23 oktobar 2013 16:15
veoma dobro
Tako i treba,
unuke kad vec nece u 'kasabu' stambeno zbrini po rs-metropolama - nemoj da ti uteknu u mrsku Njemcku :)
A ti raspiruj mit o predratnom sarajevu - takve ublehe najvise i sire oni sto im je Titin vakat svukao opanke i navukao cipele te su preko noci pomislili da su Isabeg Isakovic :)
Tvojim odsustvom niko nije na gubitku, Sarajevo najmanje.
Nego ti pohitaj, promjeni remen na brenti, brzo ce zima - pa sa ostalom aristokratijom iz familije napravite proplanak u nekoj od metropola :)
Izvini, smjesan si pravo!
pozdrav
Preporuke:
2
18
17 sreda, 23 oktobar 2013 16:54
Pounavac @ Prvo skoči pa reci hop
Smješni ste s tim vašim azijatskim fazonima tipa "ajde da cijelu BiH uredimo kao Srpsku."
Nikada, ali nikada ne zaboravite.
Nema Jugoslavije, nema ni Bosne!
Preporuke:
16
1
18 sreda, 23 oktobar 2013 16:56
Sve je laž
& Veoma dobroA ti raspiruj mit o predratnom sarajevu - takve ublehe najvise i sire oni sto im je Titin vakat svukao opanke i navukao cipele te su preko noci pomislili da su Isabeg Isakovic :)___________________________________________________Imamo različite kriterije. Za mene je srpski seljaku opankama, znatno iznad Isabega Isakovića, saturom i turbanom.Da su Srbi,Bošnjaci i Hrvati, o bilo čemu mogli damisle isto, do rata ne bi ni došlo.A nisu mislili,a danas misle još manje. Bosna je razroka na tristrane. A vi Bošnjaci ste sazdani od laži,krađe,otimačine i lopovluka svakojakog.Mi Srbi više sa vama ne bi živeli ni da nam nekodaje platu 5 hiljada dolara mesečno.
Preporuke:
11
1
19 sreda, 23 oktobar 2013 17:28
Komo dalje rodjace
E posto niste htjeli suzivot u krnjoj jugoslaviji (kako ste zvali Srboslavija) nece ga ni sada biti. Zasto nece biti, zato sto mi Srbi to NE ZELIMO. Shvatite mi NE ZELIMO.
Preporuke:
10
0
20 sreda, 23 oktobar 2013 17:30
Sve je laž
& Veoma dobroI baš si našao dobar primer. Taj Isajbeg je momeprađedu oteo zemlju na Kovačima. Kao što su i svidrugi Begovi i Age otimali srpsku zemlju uz balgoslov turske administracije. Tako su vam seTurci zahvaljivali za genocide koje ste po Srbijičinili od 1804.-1830.g. Ha,ha,ha...
Preporuke:
9
0
21 sreda, 23 oktobar 2013 18:50
laz je sve
Unuke imas a jos uvijek nisi sazreo za svoj uzrast :)
Provjeri kad je zivio Isakvic,
vjeruj da su najzabavnije individue koje o sebi imaju jako ozbiljno misljenje. Imas li neki rezervni broj mobilnog da se katkad cujemo,
ne salim se - ti stvarno imas potencijala da zabavis insana u trenucima dokolice. Bas me nasmijes svaki put, majke mi! Neobavezno katkad da se cujemo, izdeklamujes mi koju svoju vrckavu teoriju - taman da zaboravim na svakodnevne probleme...
Ozbiljno mislim - razmisli!
Preporuke:
2
10
22 sreda, 23 oktobar 2013 19:19
Sve je laž
& laz je sve

Što da ne ? Ja sam se ionako čitavog života družio
sa muslimanima,Muslimanima,Bošnjacima( a ubuduće,
ko zna sa kojim ću se imenom još družiti ).
Zato ih tako dobro i poznajem.Ko Ivo Andrić koji
vam ne da lagat. Vi svoje "istine" možete da plasirate samo onima koji vas ne poznaju -strancima
i suludim beogradskim "drugosrbijancima.
Mi koji smo sa vama život proveli, znamo vas ko
staru paru.
Preporuke:
11
1
23 sreda, 23 oktobar 2013 21:16
@ Sve je laž
Kaže se znamo ih kao zlu paru, a ne staru paru.
Preporuke:
3
0
24 sreda, 23 oktobar 2013 21:36
goran
@ Prvo skoci pa reci hop.

Sad bi Ti da uredis celu Bosnu kao sto je RS.
Pa gde si bio pre rata da podrzis zajednicki zivot.
ne samo Ti, naravno nego svi muslimani zajedno sa sve Alijom.Onda rata ne bi ni bilo.
Sada to zaboravi. nikad vise, ali nikad!!!
Bivsi Bosanac
Preporuke:
9
0
25 sreda, 23 oktobar 2013 21:46
laz je sve
ha, ha, ha... kralj si stari, dobra penzija, visak vremena - sad uz brentu leg'o i racunar, kud ces bolje, zasta smo se konacno borili...:) Nema dokolici mjesta. Imas li neki rezervni broj da supljiramo, bas si zabavan - sve znas,
kol'ke sam strance izvarao samo a tebe ne mogu nikako,
pun svijet naivaca pa se za glavu uhvatim kad naletim na ovako mudrog starinu... (Novaka)... ha, ha, ha
Dobar si, pronicljiv, ocas prepoznas (muslimansku) opasnost, za razliku od ovih bandoglavaca iz medjunarodne zajednice...
ziv bio - bas si me nasmijao, a uz to si jos sto je najzanimljivije mrtav ozbiljan,
ha, ha, ha...
Preporuke:
2
5
26 četvrtak, 24 oktobar 2013 00:09
Sve je laž
& Laz je sve

Veruj mi da Banja Luku ne bi nikad menjo za Sarajevo
Ni da mi Zenicu pride date.

A i grešiš. Nisu bandoglavci u Međunarodnoj Zajednici . Ona vas ohrabruje da lažete.
Bandoglavci su u Beogradu. oni vam veruju

Lahko vam je jarane kurbanit beogradske jetime-
Natašu Kandić, Žene u crnom, Čedu Jovanovića,
i druge praznoglavce. Pardon, bandoglavce.

Ma doći ću ja u Sarajevo pa ćemo promuhabetit.
Hoćemol u Haseta na sudžukuce, il ćemo u Hadžibajrića
Aščinicu na sogan dolmu?
Kada dođem, sačekaj me. Lako ćeš me prepoznat.
Nosiću ružu u reveru
Preporuke:
5
0
27 četvrtak, 24 oktobar 2013 12:49
kamo dalje rodjace
Moram u tri dijela - prvi dio
Problem sa Bosnjacima je sto oni niti znaju sta zele nit jos manje znaju sta ne zele. Srbe mrze ostrasceno da je to postala patoloski. Hrvate za nijansu vise tolerisu nego Srbe, ali ih mrze podjednako kao Srbe kada god je populacijska gustina Hrvata dovoljna da se olako ne prepustaju hirevima bosnjacke politike.
Medjutim bosnjaci istovremeno liju krokodilske suze za bivsom Jugom jer model mutnietniciteta I zajednickog zivota koji im nije odgovarao nekad na nivou Juge je naprasno u kontekstutu Bosne koju bi oni unitaro uredili. Samo nam tu jos fali stafeta, slet, pioniri da dozivljaj bude potpun no ovdje su se debelo zajxxxli jer to tako nece biti – unitarizma u Bosni nece bitio.
Preporuke:
10
0
28 četvrtak, 24 oktobar 2013 12:49
kamo dalje rodjace
2 dio
Kod bosnjaka uopset ne postoje kocnice p se vredjane Srba, Republike Srpske u mnostvo svakodnevnih konteksta (dakel mediji, obicni razgovori izmedju ljudi…) uzima kao najnormalnija stvar a do mjere gdje je u potpunosti izgubljen osjecaj da se to uopset radi. Dakel Cetnik se koristi kao meki derogative sa namjerom da uvrijedi ali je fol sto Srbe termin uopste ne vredja. U stvari bosnjake strasno iritira I izludjuje sto Srbi generalno se uglavnom ne osvrcu na retoriku I glupsoti. Ignorisanje ove vrste ih zaista izludjuje. Sav jad I kontradiktornost bosnjacke politike nigdje nije bolje oslikana nego prilikom citave farse I kampanje o popisu stanovnistva. Kao sto ovdje neko vec rece mi u Bosni znamo jedni druge kao zlu paru. Dok ovi iz Sarajeva mogu isfolirati par Srba u BG, NS Srbiji, Petar Lukovic ekstreman primjer, unutar Bosne mi se perfektno znamo, I savrseno kontamo folove jedni drugih.
Preporuke:
6
0
29 četvrtak, 24 oktobar 2013 12:52
KAMO DALJE RODJACE
3 DIO
No nazad na popis. S jedne strane godinama uigravana uloga zrtve parole “zna se ko je bio zrtva a ko agresor” koje se ponavljaju do u totalnog ispranja mozga, manipulacija zrtvama, brojkama. “Sadaka” iz Arapskih I druugih zemalja dobro dodje. U svom tom zalu za Jugom I u svom stremljenu za multieticnosti I zivotu kao nekad u Jugi, najedared infatilna kampanja bitno je biti bosnjak, bitan je islam I bitan je bosanski jezik sve u nadi da ce rezultat kampanje biti taj da da su bosnjaci u Bosni apsolutna vecina. No frka s ovim je to onda kontradikcija sa kuknjavom o zrtvama I genocidu. Najedared narod koji je svo svojepoliticko bivstvovanje od osnivanja drzave zasnovao na kuknjavi placnim glasom mantrama o henocidu gradeci imidz zrtve sad najedared ce popisnim brojkama da ospori hipotezu genocide. Ali kad pricate o bosnjackim politicarima tu jako brzo dodjete do price o magarcu I dva plasta sijena.
Bosnjacki politicari dakel kao u onoj prici o magarcu sa dva plasta sijena.
Preporuke:
6
0
30 četvrtak, 24 oktobar 2013 13:17
Sve je laž
Dakel Cetnik se koristi kao meki derogative sa namjerom da uvrijedi ali je fol sto Srbe termin uopste ne vredja
__________________________________________________

Srpski političari u Bosni, bi svaki dijalog sa
Bošnjacima trebali započinjati rečima:"Mi četnici....

Kad već insistiraju.
Preporuke:
8
0
31 četvrtak, 24 oktobar 2013 13:28
kamo dalje rodjace
kao NEKI. meki je greska. Ne Srbe ne vrijedja jer nem je nebitno sta bosnjaci pricaju.
Preporuke:
3
0
32 četvrtak, 24 oktobar 2013 15:59
cetnik
Bosnjaci mogu svakog lagati samo ne nas. Pogledajte samo koliko posmrtnih ostatak su iskopali za sve ove godine - evo u okolici Prijedoru ovih dana su iskopali par stotina skeleta. Koliko smo samo mi Srbi naivni pa toliko plitko kopali - a vidi kako su oni sakrili leseve pobijenih Srba, pola miliona nase nejaci su pobili i nigdje nikakvih tragova. Djaba nam sve kad plemenita srpska dusa nije kao turska. Tako je i u 2. svjetskom ratu bilo, milion Srba su pobili a ni danas neznamo gdje su posmrtni ostaci. A mi uvijek ostavimo tragove mrtvih turaka i ustasa kako bi ih familije lakse nasle.
U pamet se braco
Preporuke:
5
1
33 četvrtak, 24 oktobar 2013 16:49
Bošnjak @ cetnik
Tvoj članak je najbolja potvrda izjave Dobrice Ćosića, on to kaže, a ne mi, da su Srbi lažovi.
A što nisu otkopani leševi to je objasnio Ilija Garašanin u "Načertaniju" da su Srbi u stvari Bošnjaci, a da su Bošnjaci narod u Bosni, a Srbi nisu.

Još od vremena Časlava u srednjem veku vi Srbo-četnici ste dolazili sa teritorije Uže Srbije i ubijali nas Bošnjake, samo zato što smo samobitni narod. Sva sreća pa banuše odnekud Turci tako da su nama Boošnjacima doneli slobodu i kulturu od koje, mislim te kulture, se ne može dihat. To je kultura da ti dah stane.
Preporuke:
0
6
34 četvrtak, 24 oktobar 2013 18:23
kamo dalje rodjace
1 dio: Dobri Bosnjanji, “kultura da ti dah stane”, sxxanja I folovi. svaka interpretacija osim najjednostavnijeg gledanja unazad I objasnjanvanja samim ko ste i zasto ste I zbog cega ste ste tu gdje jesat. I onda iz pozicija ozbiljne istorije uletite u gluposti I kontradikciju tako da to ispadne smijesno. Ali evo vidi frke, krstaski ratovi su vodjeni protiv jeresa ukljucujuci paterane, bogumile I oni nisu bili ni opstali kada su Turci dosli na Balkan. Drugo jos bitnije bosnaska crkva niej nikada bila smatrana za direktan derivate pateranstva ili bugumilstva. SVi ozbiljni istoricari navode da su osobenosti nastale zbog izoliranosti crkve aali da je karakter Bosanske crkve bio pravoslavni. I sad bi ja ili srppska interpretacija bilo izuuzetno glupa da mi to mi sad slavodobitno skocimo I smatrmo I srednjovjekovnu varijaciju pravoslavlje kao direktan dokaz da se de factp radi o Srbima.
Preporuke:
3
0
35 četvrtak, 24 oktobar 2013 18:27
kamo dalje rodjace
2 dio
Mi to jednostavno ne znamo. Nase nacionalne vododdjelnice od 19 vijeka nisu samo “cista” pripadnost nacionalnom korpusu u smislu orioginalnog narodnog korpusa iz srednjeg vijeka vec je I podjela hriscanstva na pravoslavlje ucinilo svoje. Dio srednjovjekovne poulaciej Bosne I okoline koje je danaspravoslavno dakle nacionalno SRbi je vjerovatnp u pravoslavlje doslo iako su originalan hrvatski nacioanlan korpus kao sto je takodjer u jos vecem broju dio srpkog nacionalnog korpusa zavrsio u katolicanstvu dakle identifikujuci se danas kao Hrvati. Ali Srbima I Hrvatima mnogo manje padaju napamet ove glupe I primitivne interpretacije dok vi hrlite pa ni manje ni vise nego objasnjavate kontinuitet izmedju vas danas I dobrih bosnjanja tako da bi eliminisali mogucnost da su preci bili Srbi I Hrvati. No cinjenice su takve kakve jesu.
Preporuke:
3
0
36 četvrtak, 24 oktobar 2013 18:28
kamo dalje rodjace
3 dio
Uglavnom su vam preci Srbi I Hrvati no ja licno vas ne smatram ni Srbima ni Hrvatima vec autohtonim narodom jer sdte vremenom razvili specificnosti da se zaista radi o nacionalnim karakteristikama na isti nacn kao sto ih Srbi I Hrvati imaju. No ovo vama nije dovoljno.
Mesa je to u srz efektno objasnio ali I to je dzaba: “Kakvi su ljudi Bosanci? To su najzamršeniji ljudi nasvijetu, ni s kim se istorija nije tako pošalila kao sa Bosnom. Juče smo bili ono što danas želimo da zaboravimo, a nismo postali ni nešto drugo. S nejasnim osjećajem stida zbog krivice i otpadništva, nećemo da gledamo unazada, a nemamo kad da gledamo unaprijed”.
Nego d ami ne bi suplje evo izazov. Ajde da ti I ja ustanovimo ko je veci Bosanac. Gledacemo porodicna porijekla da ustanovimo cije porodicne stavlo je dalje u proslosti vezano za teritoriju Bosne.
Preporuke:
3
0
37 četvrtak, 24 oktobar 2013 21:33
cetnik@bosnjak
Pa covjece zar ne vidis da se sprdam,
pa sa srpskom propagandom jedino sto mozes je dobro se za..bavati,
razmjenjivati argumente te studiozno sondirati tu mitolosku patologiju je gubitak vremena.
Nick iznad mene, tacnije istoimena pjesma ima jedan genijalan stih '...sta to rade jedu ...na i sanjare ...prde u prasinu...'. Uz izvinjenje za doslovnu interpretaciju stihova jedino tako je moguce objasniti sadrzaj komentara iz kojih je iscezla ljudskost i empatija. Ljudi imaju vlastitu ultimativnu istinu i nema razloga da se iko sekira radi toga. Iz te istine je davno isisan prostor za za bilo kakvu introspekciju, kriticko propitivanje vlastitih postupaka. Mene odavno ne tangiraju te njihove verbalne lezije svega drugacijeg, naprotiv neka uzivaju u vlastitoj samodopadljivosti. Ali priznam, ne mogu odoljeti da katkad ne pustim malu 'baju'...:) I prime se, ha, ha, ha...
Preporuke:
3
4
38 petak, 25 oktobar 2013 11:05
Bošnjak @ cetnik
Znam da se sprdaš. Sprdam se i ja. Izgleda da si se i ti primio. Ha.
Preporuke:
1
5
39 subota, 26 oktobar 2013 18:39
IIpocbetap
Ima par godina sam prognozirao pa i ovaj put da ponovim moju prognozu koja kaze ovako:
Zeljko Komsic,ce prije/kasnije doziveti da ce bjezati glavom bez obzira iz SarajKabula .

Zivi bili pa dozivjeli.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner